2016. január 28., csütörtök

Az ideális gyerekszoba dekor harisnyavirágokkal

Harisnyadekor

Azt hiszem szerelmes lettem!


Mikor megláttam ezt a CreativMamy facebook oldalán, melyre egy nagyon kedves ismerősöm hívta fel a figyelmem, azonnal beindultak a kerekek az agyamban.

Hogyan is lehetne kivitelezni ezt a csodás dolgot!

Véleményem szerint több módja is lehet:
1. Csak a virágokat készítjük el harisnyából és a többi lehet falmatrica
2. A virágok, pillangók és a tündérek szárnyai is harisnyából vannak.
3. Minden harisnya és drótok segítéségével készül csak a kerítés nem.

Bármelyik mellett is döntünk a maradék elemeket, fel is lehet festeni. Ehhez én itthon szinezőpasztákat szoktam használni. Egyszerű és szépen fednek.

Én hogyan csinálnám?
Senkit sem akarok befolyásolni, de én .... Na jó, ez legyen meglepetés. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése